A TV2 jól tette, hogy elővette

Vágólapra másolva!
Szépen nyitott Az ének iskolája, teljes lakosságban 2., az ötven alatti felnőtteknél 3. lett, de messze elmaradt az X-Faktor számaitól, akárcsak a Szombat esti láz. Heti nézettség.
Vágólapra másolva!

Teljes lakosságban a TV2 nyerte az elmúlt hetet, 14,66 százalékos átlagos közönségaránnyal. Az RTL Klub 13,92, az M1 pedig 7,34 százalékot szerzett. A legnézettebb műsor a Barátok közt volt, legerősebb estéjén 1 millió 249 ezer tévéző figyelte. A TV2 rögtön a második helyre parkolt be Az ének iskolája első adásával, ezt közel 1,2 millió magyar követte. A Tények került a harmadik helyre, a negyediken pedig az RTL show-ja, a Szombat esti láz áll. Az Éjjel-nappal Budapest is érdekel egymillió nézőt, 900 ezres a Négyen négy ellen tábora. A legnézettebb heti sorozat a Cobra 11, a kedvenc magazinműsor a Napló, a legtöbb néző által követett reality az Édes élet volt.

A közmédia egyes csatornáján a Magyarország szeretlek volt viszonylag nézett (552 ezer tévéző), Fábrynak nehezebb dolga van a Barátok közt ellen, a showman legutóbb 377 ezer tévézőt érdekelt, de így is felfért a top 30-as mezőnybe.

A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban újfent az RTL Klub volt a jobb, 13,6 százalékkal nyert, mögötte 12,4-en áll a TV2. A Cool a harmadik ezen a listán, 5,8 százalékkal, ettől egy százalékponttal marad el a Film+. Az M1 és a Viasat3 négy százalék alatt tanyázik az ötven éves kor alatti felnőtt nézőknél.

A fiatalabb nézőket változatlanul izgatja az Éjjel-nappal Budapest valóságnak tűnő, de megrendezett tartalma (26,5% share), második a Barátok közt, harmadik Az ének iskolája. Sebestyén Balázs vetélkedője jól tartja magát (5. hely), utána következik a Szombat esti láz, a Cobra 11 és az Édes élet. A Való Világ 170 ezer tévézőt érdekel a tévében, a 18-49-es célcsoportban, ehhez még hozzájönnek azok, akik a neten vagy ismétlésben nézik.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!