A Rising Star és a Barátok közt helye nem volt kérdéses a médialiftben. A Vissza a jövőbe trilógia pedig alapmű, a harmadik rész is remek, de már látták sokszor a tévézők, talán ezért zuhant meredeken a TV2 nézettsége a szombati Tények után, a film elején. Doki így lefelé megy ezúttal.
A teljes lakosságnál, az egész napot vizsgálva 13,3 százalékkal a TV2 nyerte a hetet a 12,8 százalékos RTL Klub előtt. Az m1 a harmadik bő hat százalékkal, de a Cool és a Film+ is négy százalékos közönségarány fölött végzett. A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban az RTL Klub fölénye volt tapasztalható, 13,1 százalékára nagy riválisa 10,4-gyel válaszolt. Az m1 továbbra is öreges, az ötven éves kor alatti felnőtteknél megelőzi a Cool, a Film+, a Comedy Central és a Viasat3 is.
A Rising Star megőrizte vezető pozícióját nézettségben, vagy a zsűri, vagy a sokat élcelődő, de láthatóan fesztelen Ördög-Majka páros, vagy a nyolcvanas évek Poptarisznyájából kinőtt Srámek miatt, de szépen nézik. A Barátok közt a második, a szappanoperát a Tények és a Fókusz követi.
A legnézettebb heti sorozat a Dr. Csont, a legkedveltebb film pedig az Ocean's Thirteen volt. A Dal 2015 második adása 600 ezer nézőt érdekelt huzamosabban, ez elmarad a premier adás eredményétől, de ettől függetlenül sávjában nyert, azaz a legnézettebb csatornává tette teljes lakosságban az m1-et két órán át (mint a grafikonon is látszik).
A vasárnapi görbén – amelyet a TV2 célcsoportjában nézünk – azt látni, hogy az RTL híradó még leverte a Tényeket, de utána hosszan uralkodott a Rising Star. Amint annak vége lett, sok tízezer tévéző kapcsolt az RTL-re és ott is maradt: láthatóan sok magyar nem zavarja, ha egy filmbe a negyvenedik percbe kapcsolódik bele.
Ha kíváncsi arra, hogy a Nielsen hogyan méri a tévétársaságok nézettségét, akkor kattintson ide.