Ötletes reklámmal népszerűsíti magát Mexikó a német turisták körében. A berlini Urban Spree galériában egy olyan szerkezetet állítottak ki, amely Mexikó nemzeti italából, a tequilából felhőt képez, majd a csapadék megiható. A berendezés úgy van programozva, hogy
csak akkor esik belőle a tequila, ha Berlinben is esik az eső.
A tequilafelhőt a mexikói idegenforgalmi hivatal megrendelésére a Lapiz USA reklámügynökség találta ki.
Németország a tequila második legnagyobb exportpiaca,
csak az Egyesült Államokba szállítanak belőle többet. A berendezéssel játékosan arra akarják emlékeztetni a németeket, hogy ha náluk esik az eső, a naposabb Mexikó várja őket – írja a Telegraph.
Az eszköz egy ultrahangos párásító, amely olyan frekvencián hozza rezgésbe a tequilát, amelytől az látható köddé változik. Ezt belevezetik egy műanyag tartályba, ahol gőzzel keverve felhő alakul ki. Ha épp esik a tequila, a látogatók a poharukat alátéve kóstolhatják meg az italt.