Az Air Koryo TU-204 típusú gépe Észak-Korea fővárosából Phenjanból tartott Pekingbe. Épp elérte a 9200 méteres utazási magasságot, és belépni készült a kínai légtérbe, amikor a repülő egyre jobban rázkódni kezdett. A pilóták úgy döntöttek, hogy visszafordulnak. Egy órával az indulás után a gép rendben leszállt Phenjan repülőterén.
Az utasok arról számoltak be, hogy a repülőgép erősen rázkódni kezdett, utána pedig azt látták, hogy a szárnyról leesik néhány darab. Az Aviation Herald több forrásból úgy értesült, hogy
a gép az egyik féklapját hagyta el.
Egy helyettesítő gép kétórás késéssel vitte el az utasokat Pekingbe.
A féklap a repülőgépeknél használt szerkezet, amely növeli a szárny légellenállását és a szárnyon keletkező felhajtóerőt. Nélküle jóval hosszabb útra van szükség a leszállás utáni megálláshoz, mert a repülő nagyobb sebességgel érkezik a földre. A féklapnak nemcsak leszálláskor, hanem a felszálláskor is fontos szerepe van, mert ezzel lehet növelni a felhajtóerőt.
Az Air Koryót a világ legrosszabb légitársaságának tartják. Az észak-koreai cég az egyetlen, amely a Skytrax honlapján egycsillagos besorolást kapott. A flottájában egyébként régi orosz gépek vannak,
ez a TU-204-es újnak számít, amivel nemzetközi útvonalakon repül.
Az alábbi képre kattintva egy riportot láthat egy szingapúri fotós útjáról, amelyet az Air Koryo ma is használatban lévő Il-18-as gépén tett.
A repülési élmény egyébként nem olyan rossz az Air Koryo TU 204-esén, mint a társaság biztonsági besorolása: a lehetséges 10-ből 6 pontot adtak rá az utasok, szintén a Skytrax oldalán. A gépen még business osztály is van, amelyről ritka videót láthat, ha az alábbi képre kattint.