1/28Szemből a hűtőmaszk hiánya és a módosított lökhárító árulja el az e:Ny1-t. Fénysáv helyett fekete csík köti össze a fényszórókat
Szemből a hűtőmaszk hiánya és a módosított lökhárító árulja el az e:Ny1-t. Fénysáv helyett fekete csík köti össze a fényszórókat
1/28A külső dizájn szinte egyezik a HR-V-vel, ám az elsőként Kínában bevezetett padlólemez és persze a technika is egész más az e:Ny1-nál
A külső dizájn szinte egyezik a HR-V-vel, ám az elsőként Kínában bevezetett padlólemez és persze a technika is egész más az e:Ny1-nál
1/28Néhány centivel hosszabb a HR-V-nél, de ez az arányokon nem látszik; a tengelytáv 2,61 méter
Néhány centivel hosszabb a HR-V-nél, de ez az arányokon nem látszik; a tengelytáv 2,61 méter
1/28Jól világít a full LED-es, de nem adaptív fényszóró, precíz az automata távfény, az irányjelző futófényes
Jól világít a full LED-es, de nem adaptív fényszóró, precíz az automata távfény, az irányjelző futófényes
1/28A 18 colos felni nem különösebben nagy, de alacsony oldalfalú gumival szerelték. Ennek ellenére egészen komfortos a rugózás
A 18 colos felni nem különösebben nagy, de alacsony oldalfalú gumival szerelték. Ennek ellenére egészen komfortos a rugózás
1/28Teljesen más az e:Ny1 műszerfala, mint a HR-V-é. A felül kemény műanyagot a keresztben végigfutó bőrhatású betét ellensúlyozza
Teljesen más az e:Ny1 műszerfala, mint a HR-V-é. A felül kemény műanyagot a keresztben végigfutó bőrhatású betét ellensúlyozza
1/28Jó minőségű, okosan elhelyezett, szélesvásznú képernyő került a sofőr elé. Minden szükséges információt látunk rajta, erős napsütésben is
Jó minőségű, okosan elhelyezett, szélesvásznú képernyő került a sofőr elé. Minden szükséges információt látunk rajta, erős napsütésben is
1/28Óriási, 15 colos érintőképernyőt kapunk középre, álló formátumban. Kiváló a képminőség, a szoftver Android alapú, a három részre osztott kezelőfelület egész jól használható
Óriási, 15 colos érintőképernyőt kapunk középre, álló formátumban. Kiváló a képminőség, a szoftver Android alapú, a három részre osztott kezelőfelület egész jól használható
1/28Egyedi, kettős légbefúvók kerültek az ajtók mellé. Szép a kidolgozás, kiváló az összeszerelés és többségében az anyagok is igényesek
Egyedi, kettős légbefúvók kerültek az ajtók mellé. Szép a kidolgozás, kiváló az összeszerelés és többségében az anyagok is igényesek
1/28Egyre népesebb mezőnybe, a kisméretű elektromos crossoverek közé érkezett az e:Ny1, és az eredetileg jelentős vételárat a kedvezményekkel tízmillió forint alá is le lehet faragni
Egyre népesebb mezőnybe, a kisméretű elektromos crossoverek közé érkezett az e:Ny1, és az eredetileg jelentős vételárat a kedvezményekkel tízmillió forint alá is le lehet faragni
1/28A teljesen LED-es hátsó lámpa a HR-V-t idézi, és itt már van teljes szélességű fény is. Logó helyett betűvel írták ki a márkanevet
A teljesen LED-es hátsó lámpa a HR-V-t idézi, és itt már van teljes szélességű fény is. Logó helyett betűvel írták ki a márkanevet
1/28Az ajtókról sem spórolták le a puha és bőrrel borított felületeket. Hangulatfényt is kapunk, ami nem konfigurálható
Az ajtókról sem spórolták le a puha és bőrrel borított felületeket. Hangulatfényt is kapunk, ami nem konfigurálható
1/28Átmérőre, fogásra és tapintásra egyaránt kiváló az egész közvetlen áttételezésű kormány, amin fizikai billentyűkkel kezelhetjük a funkciókat
Átmérőre, fogásra és tapintásra egyaránt kiváló az egész közvetlen áttételezésű kormány, amin fizikai billentyűkkel kezelhetjük a funkciókat
1/28A Hondától nem szokatlan a nyomógombos irányválasztó, a jókora zongoralakk betét már erősen karcos volt a tesztautóban
A Hondától nem szokatlan a nyomógombos irányválasztó, a jókora zongoralakk betét már erősen karcos volt a tesztautóban
1/28A hatalmas érintőkijelzőn kívül fizikai gombokból sincs hiány, és mind kiválóan, minőségi módon működnek
A hatalmas érintőkijelzőn kívül fizikai gombokból sincs hiány, és mind kiválóan, minőségi módon működnek
1/28Egyetlen darabból áll a két részre osztott üvegtető. Elöl mechanikus roló, hátul felpattintható árnyékolók védenek a napsütéstől. Az elválasztó merevítő pont a magasabbaktól vesz el fejteret
Egyetlen darabból áll a két részre osztott üvegtető. Elöl mechanikus roló, hátul felpattintható árnyékolók védenek a napsütéstől. Az elválasztó merevítő pont a magasabbaktól vesz el fejteret
1/28Az alsó műanyag elemeket feketére fényezték, ennek sincs 4x4-hajtású változata
Az alsó műanyag elemeket feketére fényezték, ennek sincs 4x4-hajtású változata
1/28Minden mai Honda SUV-on egyforma, óriási visszapillantó tükör van. Remekül lehet benne látni, ám oldalirányban elég jelentős a takarása
Minden mai Honda SUV-on egyforma, óriási visszapillantó tükör van. Remekül lehet benne látni, ám oldalirányban elég jelentős a takarása
1/28Csüngőhasú malacnak is hívhatnánk, a padló alatt látványosan lelóg az akkupakk, ami a hasmagasságot is csökkenti
Csüngőhasú malacnak is hívhatnánk, a padló alatt látványosan lelóg az akkupakk, ami a hasmagasságot is csökkenti
1/28Sokat dob a beltér hangulatán a törtfehér színű (mű)bőr kárpitozás. Az első ülések hosszabb úton is kényelmesek, feszes tömésűek. Csak a sofőré kap elektromos állítást, fűtést viszont az utasé is
Sokat dob a beltér hangulatán a törtfehér színű (mű)bőr kárpitozás. Az első ülések hosszabb úton is kényelmesek, feszes tömésűek. Csak a sofőré kap elektromos állítást, fűtést viszont az utasé is
1/28Kényelmesen el lehet férni hátul, a padló sík, a kárpitozás igényes. Furcsa a lehajtott állapotban az ülőlapra felfekvő kartámasz
Kényelmesen el lehet férni hátul, a padló sík, a kárpitozás igényes. Furcsa a lehajtott állapotban az ülőlapra felfekvő kartámasz
1/28Nem túl nagy a 354 literes csomagtér, viszont jól kihasználható a formája miatt. A hátsó üléseket lehajtva közel sík felületet kapunk
Nem túl nagy a 354 literes csomagtér, viszont jól kihasználható a formája miatt. A hátsó üléseket lehajtva közel sík felületet kapunk
1/28Okos megoldás a hátsó ajtóra szerelt hálószerű kalaptartó, ami sosincs útban pakoláskor
Okos megoldás a hátsó ajtóra szerelt hálószerű kalaptartó, ami sosincs útban pakoláskor
1/28A padló alatt még további tárolót kapunk, ide kényelmesen elfér akár mindkét töltőkábel, mivel első csomagtér nincs
A padló alatt még további tárolót kapunk, ide kényelmesen elfér akár mindkét töltőkábel, mivel első csomagtér nincs
1/28Akárcsak az új Mini esetében, hasonló karosszéria mellett itt is teljesen eltérő padlólemezre épül a belső égésű motoros és az elektromos változat
Akárcsak az új Mini esetében, hasonló karosszéria mellett itt is teljesen eltérő padlólemezre épül a belső égésű motoros és az elektromos változat
1/28Óriási műanyag burkolat fogad minket a motorháztető alatt. A technika teljesen rejtve van, csak a legszükségesebb dolgokhoz férünk hozzá
Óriási műanyag burkolat fogad minket a motorháztető alatt. A technika teljesen rejtve van, csak a legszükségesebb dolgokhoz férünk hozzá
1/28A hűtőmaszk helyén lévő nagy fedél rejti a töltőcsatlakozót
A hűtőmaszk helyén lévő nagy fedél rejti a töltőcsatlakozót
1/28Félautomata nyitású a hűtőmaszkon lévő fedél, és kívül is van gomb hozzá. AC töltőn 11 kW-tal, DC-n 78 kW-tal tölthető, utóbbival kb. 45 perc a 10-80%
Félautomata nyitású a hűtőmaszkon lévő fedél, és kívül is van gomb hozzá. AC töltőn 11 kW-tal, DC-n 78 kW-tal tölthető, utóbbival kb. 45 perc a 10-80%