Korábban beszámoltunk róla, hogy a woke- és genderideológia egyáltalán nem állt távol az elmúlt napokban bedőlt vagy nehéz helyzetbe került amerikai és európai bankoktól.
Az amerikai Signature Bank vezetősége a megfelelő névmáshasználatra oktatta az alkalmazottakat, míg a svájci Credit Suisse egyik férfi igazgatója jobb szeret női ruhákban és parókában dolgozni, mint zakóban és nyakkendőben.
Van ilyen.
Erre mondják nagyon okos emberek:
go woke, go broke!
De van más is.
A szekunder szégyen és cringe kontent sosem véges. Mindig van lejebb. A Signature Bank pedig érezhetően túltolta. Nem kicsit.
A pénzintézet minden bizonnyal azt kívánta bemutatni videós formában, hogy náluk az élet csupa móka és kacagás, de bár ne tették volna.
A Grit Capital alapítója, Genevieve Roch-Decter megosztotta a videókat, és azt kérdezte:
Meglepő, hogy a Signature Bank bebukott?
„A vezetői csapatuk dollármilliókat költött arra, hogy zenei videókat és tévéműsorokat készítsenek magukról. Próbálj meg nem összerezzenni, miközben ezt nézed” – folytatta.
Volt itt minden: Katy Perry-dal, és Pink Floyd utalás.
Cirkusz ez, nem bank.
Az ember elvárná, hogy a kemény munkával megkeresett pénzét olyan emberek kezeljék, akik értenek hozzá. Ez bizalmi kérdés is, nem csak gazdasági.
Az ilyen és ehhez hasonló videók pedig mindenre jók, csak a bizalomépítésre nem.
Ezek után ne csodálkozzunk, hogy bedőltek.