Borzalmas nézettség, szánalmas bukás volt az Oscar-közvetítés, nem kíváncsiak az emberek az LMBTQ-propagandára

KE HUY QUAN
Los Angeles, 2023. március 13. Ke Huy Quan vietnami amerikai színész kezében a legjobb férfi mellékszereplőnek járó díjjal a 95. Oscar-gálán a Los Angeles-i Dolby Színházban 2023. március 12-én. Quay A Minden, mindenhol, mindenkor című filmben nyújtott alakításáért vehette át az elismerést. MTI/EPA/Caroline Brahman
Vágólapra másolva!
A haladószelleműek elgyurcsányolnak mindent, amihez csak hozzáérnek.
Vágólapra másolva!

A mindenkit is elfogadó Hollywood, az LMBTQ-barát, a nagybetűs HOLLYWOOD, a sztárok otthona, ahova számos amerikai és nem amerikai kisgyermek vágyik, kemény tíz év leforgása alatt

kivégezte az Oscar-gálát.

Ráadásul különös kegyetlenséggel pont, mint a középkorban: patkányokkal teli vödröt erősítettek a hasára, majd az edényt melegíteni kezdték, míg ezek a bájos kis állatkák át nem rágták a testet, így menekülve a hő elől.

Brutálisan szörnyű, lassú halálban részerítették...

Egészen addig, amíg a woke-ideológia hívői meg nem fertőzték Hollywoodot, az Oscar-gála 30 és 40 millió nézőt hozott, anélkül, hogy megizzadt volna. Most viszont, az előzetes mérések alapján a vasárnapi díjátadó mindösszesen 16 millió nézőt ültetett a képernyők elé. Az Oscar-közvetítések történetében ez volt a második (!) legalacsonyabb nézettség.

Paul Schrader, az elismert filmrendező és forgatókönyvíró az előzetes eredményekre reagálva kijelentette, hogy „az Oscar-díj évről évre egyre kevesebb jelentőséggel bír” az Akadémia pénzügyi nehézségei és az „woke-ideológia” miatt.

Schrader a 2021-ben Los Angelesben megnyíló, 482 millió dollárba kerülő filmes múzeumra utalt, amelynek a finanszírozására több mint 300 millió dollár értékű kötvényt bocsátott ki a szervezet.

Az Oscar-gála az Akadémia egyik legnagyobb bevételi forrása, de a zuhanó nézettség miatt a reklámokért már nem tudnak annyit kérni, mint régen. Idén a Disney csökkentette az Oscar-estek reklámjainak árát, ezzel is engedve a csökkenő közérdeklődésnek és a fogyasztókat súlyosan érintő gazdasági válságnak.

Schrader felhívta a figyelmet az Akadémia sokszínűségre irányuló erőfeszítéseire is, kiemelve, hogy

jobban szerette a régimódi Oscart, amely az ipari filmekre összpontosított.

Ismert: az idei évtől kezdve életbe lépnek az Akadémia új woke-sokszínűségi követelményei a legjobb film kategóriában. Innentől kezdve a filmeknek meg kell felelniük a nemi és faji kvóták összetett rendszerének, ha a 96. alkalommal megrendezett Oscar-díjátadón a fődíjra pályáznak:

— Legalább egy főszereplőnek vagy jelentős mellékszereplőnek alulreprezentált faji vagy etnikai csoportból kell származnia: fekete, ázsiai, spanyol stb.

— A másodlagos és kisebb szerepeket játszó színészek legalább 30%-a az alábbi alulreprezentált csoportok közül legalább kettőből kell származnia: nők, LMBTQ, siketek, vagy nagyothallók.

— A film fő cselekménye(i), témája vagy narratívája egy vagy több alulreprezentált csoport(ok)ra összpontosít: nők, LMBTQ, faji vagy etnikai csoport stb.

Ezen kívül szabályozzák a stáb összetételét is: minimum két kreatív vezetőt kell alkalmazni az „alulreprezentált" csoportokból.

Mi a jó isten ez?

Mikor és hogy fajult el ennyire a világ?

Az emberek elfordulása a woke-ideológiától és az érzékenyítéstől már a tavalyi évben megmutatkozott: a Netflix két egymást követő negyedévben is példátlanul sok előfizetőt veszített, többek között a rengeteg, minősíthetetlenül rossz filmnek köszönhetően, amit – persze – tele nyomtak LMBTQ-karakterekkel.

A szintén woke-ban utazó Disney+ 2022 utolsó negyedévében 2,4 millió előfizetőt veszített.

Mikor tűnik már fel a nagyokosoknak, hogy

rossz az irány?

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!