A Maybelline új arca, hölgyeim!”
– írta Oli London a Twitteren megosztott videóhoz.
Dylan Mulvaney – aki Audrey Hepburn transz verziója próbál lenni – azzal vált híressé a TikTokon, hogy videós blogot vezetett a nemi átalakulásáról. A transz nőnek annyira bejött az élet, hogy 2022-ben Joe Bidennel beszélgetett a Fehér Házban a transzjogokról.
Piperkőc kinézete és stílusa mélyen sérti a nőket, azonban a cégek valamiért fantáziát látnak benne, újabb és újabb munkákkal látják el – most éppen sminktermékeket reklámoz.
A Bud Light promócióhoz hasonlóan a Maybelline szponzoráció is nagy felháborodást keltett a közösségi médiában.
Tényleg szükség van arra, hogy a nőket állandóan kulturális sztereotípiákra és karikatúrákra redukáljuk?"
– írta egy felháborodott kommentelő Mulvaney Instagram-oldalán.
A nőiesség nem egy jelmez, amit felvehetsz"
– írta egy másik.
A felháborodott kommentáradat a Twitteren folytatódott.
Állítsd le!
– írta valaki.
A Maybelline épp most helyezte át magát a vécébe”
– kommentelték.
Kizárt dolog. Ki kell dobnom a 2 Maybelline termékemet. Szégyen."
A Maybelline-t már a középiskolában abbahagytam. Szemét. Akárcsak az új szóvivőjük."
Nem csodálkoznánk rajta, ha ezek után jelentősen visszaesne a cég sminktermékeinek eladása. Ahogy az a Bud Light esetében is történt.