A fiatal nézők elérése érdekében a hollywoodi stúdiók egyre gyakrabban használják a TikTok-ot marketing célokra – jelentette a Variety.
A Neon – az Oscar-díjas Egy zuhanás anatómiája és az Élősködők című filmek forgalmazója – a reklámra szánt pénz nagy részét a TikTokba irányította át – mondta Christian Parkes, a stúdió marketingvezetője a szaklapnak.
Sokkal gyorsabban tudtunk ott követőket elérni, mint más platformokon. A TikTok jelenleg a nullpont."
A Warner Bros. például nagyban támaszkodott a TikTok-ra a tavaly megjelent Barbie népszerűsítésében.
A TikTok betiltása egy iparági elemző szerint "nagy gyomros" lenne Hollywood számára.
A filmekkel és hírességekkel kapcsolatos elkötelezettség és ismertség páratlan a TikTok-on"
– mondta Daniel Ives, a Wedbush Securities technológiai elemzője a Variety-nek.
"A TikTok betiltásával a társadalmi szerepvállalás szívét és tüdejét távolítanák el Hollywoodból, és véleményünk szerint ez egy »nagy gyomros« lenne".
Az amerikai szenátus a következő hetekben szavaz a TikTok betiltásáról.