Amikor megérint a prémium autózás érzése – a Pappas Auto három évtizede hazánk élvonalában

Vágólapra másolva!
A Pappas Auto a prémium autózás igazi megtestesítője, kapcsolata a csillagos márkával pedig évtizedekre nyúlik vissza. A Pappas Auto jövőbemutató stratégiai törekvéseinek és  úttörő, innovatív megoldásainak köszönhetően kiemelkedik a hazai autópiac szereplői közül.
Vágólapra másolva!

.

Forrás: Pappas Auto

A Pappas Auto hét évtizede van jelen az autós szegmensben, mely mára Közép-Európa egyik legnagyobb, valamint leginnovatívabb járműkereskedelmi és szerviz vállalata lett. A cég küldetése már az alapítás éveiben egyértelmű volt: a legjobbnak lenni, akik a prémium márkákat összekötik az autózás szerelmeseivel.

Az osztrák cég 1990-ben – MB Auto Magyarország Kft. néven – megnyitotta magyar vezérképviseletét Budapesten. Az innovatív szemlélettel megjelenő kereskedő, üstökösként robbant be a hazai autópiacra, majd – az európai normákat követve – 2005-ben szétvált az importőri és a kereskedelmi tevékenység, amivel megalakult a ma már jól ismert vállalat, a Pappas Auto Magyarország Kft.

Forrás: Pappas Auto

A Pappas Auto elmúlt évtizedei alatt összegyűjtött tapasztalatára és szakértelmére támaszkodva a lehető legmagasabb színvonalú ügyfél kiszolgálásra törekszik, mely során az érdeklődők és ügyfelek igazán közel érezhetik magukat a Pappas-családhoz, valamint a vállalat értékeihez.

„Célunk, hogy túllépjünk a klasszikus márkakereskedői látásmódon: találkozási ponttá kívánunk válni. Azt szeretnénk, hogy ne csak azok térjenek be hozzánk, akik szervizbe jöttek, vagy autót szeretnének vásárolni, hanem jó helyszín legyünk arra is, hogy ide szervezzék üzleti megbeszéléseiket a vállalatok vezetői” – mondta el Pais József, a cég egyik ügyvezető igazgatója.

Ezt a törekvést kívánja szolgálni, hogy a Hunyadi János úton található kereskedés szalonrésze megújul, melynek felső szintjén egy innovatív, újgenerációs használtautó bemutató terem, valamint egyedi ügyféltér kerül kialakításra.

Forrás: Pappas Auto

A Pappas Auto tavaly a Hunyadi János úti telephelyén egy teljesen új szerelőbázist adott át, mely szintén a cég hitvallását testesíti meg: a legmodernebb környezetben, a legmagasabb színvonalú ügyfélkiszolgálás. Az 1062 m2-es hasznos területtel és 24 szerelőállással rendelkező épület, az eddigi legnagyobb Mercedes-Benz szervizüzem Magyarországon, mely a legmagasabb technológiai kivitelezéssel készült, különlegessége pedig a tetején kialakított 90 férőhelyes ügyfélparkoló.

„Mi hiszünk a beruházások erejében. A jövőben az albertfalvai szalonunkban foglalkozunk majd oldtimer autók beszerzésével és értékesítésével, valamint magántulajdonban lévő oldtimerek tárolásával is. Ezáltal egy exkluzív, minden igényt kielégítő autós tér nyílik meg az ügyfelek, látogatók számára” – tette hozzá Benedikt Margreiter, a Pappas Auto másik ügyvezető igazgatója.

A Mercedes-Benz új stratégiájának célja a prémium szegmensből a luxusba emelni a márkát. Ennek a szellemiségnek megfelelően nyitotta meg tavaly februárban a Pappas Auto elsőként az országban a Mercedes-Benz Luxury Showroomját, a Matild Palace-ban. A különleges, több, mint 100 éves történelmi múlttal rendelkező Luxury Collection Hotel Budapest belvárosának szívében helyezkedik el, és minden négyzetcentiméterében a színtiszta luxust sugározza. Az itt létrejött szalon azonban nemcsak Showroomként funkcionál, hanem sokkal inkább egy felsőkategóriás Mercedes-Benz bemutatóteremként, amely a vállalat által kínált legfelső modellvariációkat helyezi kirakatba.

Forrás: Pappas Auto

A Pappas Auto Mercedes-Benz Luxury Showroom megtestesíti a Mercedes-Benz stratégiájának főbb pilléreit, a luxus szegmens és a tisztán elektromos autózás mentén kijelölt stratégiai irányvonalát. A világ legértékesebb luxusautómárkájának kiemelt célja a tisztán elektromos, szoftvervezérelt technológia által támogatott luxus mobilitás megvalósítása. Ennek során a konszern a Top-End Vehicle kategóriára való összpontosítás mellett mérsékli az Entry-Luxury, valamint a Core-Luxury szegmensek komplexitását, melyet a modellváltozatok számának csökkentése útján kíván elérni. Az új bemutatóterem legfontosabb küldetése, hogy a kiállított csúcskategóriás modellek és a vásárló között egy közelebbi kapcsolat alakuljon ki. Az exkluzív bemutatóteremben nem csupán az autót tekintheti meg az érdeklődő, de igazi márkaélményt is átélhet” – árulta el Pais József.

A tudatos építkezés, a magas színvonalú szakmai tapasztalat, illetve az innovatív szemléletmód, mind-mind hozzájárultak a Pappas Auto sikereihez. Ezt támasztja alá az is, hogy a 2022-es évi értékesítési és szerviz eredményei alapján a Hunyadi úti telephely elnyerte az „Év Mercedes-Benz Márkakereskedője” címet, mely díjat a hazai importőr, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ítélt oda részükre.

A Pappas Auto elmúlt évtizedei egy igazi sikertörténet, egy olyan sikernek a története, amit a prémium autózás kínál, mely - ha megérinti az embert - nem ereszti el többé.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!