Aszfalton még nem remekelt a Skoda |
Dietmar Metrich főmérnök azért aggódott, hátha nem teszteltek eleget ahhoz, hogy az új alkatrész megbízhatóságáról teljes mértékben megbizonyosodjék. Szerinte meghibásodás esetén az autón csak hátsókerék-meghajtás lesz, e kockázatot azonban Schwarz kész felvállalni: "Persze jó lett volna kipróbálni az új alkatrészt hosszú távon, de szeretném, ha már San Remóban az autómban lenne, főleg mivel tudom, hogy ettől gyorsabban menne az Octavia WRC. Inkább mutatnám meg, mennyire gyors az autó, s rizikóznék." A tesztelés után Schwarz elutazott Monacóba, ahol házasságra lépett jegyesével, Petrával.
Másodikként a belga Bruno Thiry ült az Octavia volánjához. "Örültem, hogy a tesztelésem első napján rövidebb távot tettem meg, majd másnap egy hosszabbat. A különböző típusú aszfaltokon nagyon jól éreztem a különbséget az abroncsok között. Nagyon elégedett vagyok az autó teljesítményével aszfalton."
Utoljára Roman Kresta vágott neki az olasz utaknak. Bár a San Remo-rali lesz vb-premiere, a 25 éves Krestának már ismerős az Octavia WRC, hiszen a cseh bajnok ugyanilyen autóval versenyzett a nemzeti bajnokságban.
A tesztcsapat vezetőjének, Pavel Siberának az irányítása alatt majd 850 km-t tett meg az Octavia WRC. Új központi differenciálmű is került az autóba, s néhány fontos változtatást is végrehajtottak a versenyre. "Nagyon elégedett vagyok az olaszországi munkánkkal. A legnehezebb dolga a szerelőknek volt, akiknek például ötször kellett cserélniük a sebességváltó-művet a teszt első három napjában. Összességében azonban remek munkát végeztünk" - nyilatkozta az egyhetes teszt után Sibera.
Korábban:
Ajánlat: