Hernádi autója, a 3200-as BMW M3-as |
"Jól fel kellett mérnem a pályát, hiszen a hat és fél kilométer hosszú, gyors kanyarokkal tarkított úton nem volt könnyű közlekedni. Ráadásul az időjárás sem volt kiszámítható, így hát a gumik kiválasztása is nehézséget okozott. A helyiek kérésére versenyen kívül részt vettem a szombati, szlovák bajnoki futamon, így már az első napon megtapasztaltam a pálya körülményeit. Vasárnap két futamnak kellett volna döntenie, ám mivel egy autó jókora olajcsíkot húzott a pályán, csupán egy felfutásban döntöttünk. Összességében örülök az eredményemnek, mert ezzel átvettem az első helyet a közép-Európa-bajnoki értékelésben, és az EK abszolút harmadik hely is kiemelkedő eredménynek számít" - mondta Hernádi.
Hernádi László a hétvégi, pécsi magyar bajnoki küzdelemre készül. A Mecsekben igyekszik a legjobbak közé autózni, de tavalyi KEB ötödik helyét feledtetev a dobogón szeretne végezni. Noha jelenleg szériamotorral "dübörög" a BMW, Hernádinak van esélye, hogy újabb sikereket érjen el a pécsi hegyekben.
Az Európa-kupa végeredménye:
1. Krajci, Jaroslav (SK) Lola F 3000 (E-3000) 2:26.02
2. Liedl, Viliam (SK) Audi 80 (ST) 2:56.81
3. Hernádi László (HUN) BMW M3 (A+3000) 3:06.57
A Zóna-kupa végeredménye:
1. Hernádi László (HUN) BMW M3 (A+3000) 3:06.570
2. Luksetics, Moreno (HR) Renault MC (A-2000) 3:11.340
3. Krak, Marek (SK) Skoda Fabia (A-1400) 3:28.440
Korábban: