Az FIA a 2002-es - debütáló - futam után a különféle hiányosságok miatt már egyszer elmarasztalta a házigazdákat, s amennyiben a májusi szemlére sem változik a helyzet, akkor kiveszik az aszfaltos versenyt (július 24-27.) az idei világbajnoki sorozatból.
A szervezők persze bíznak a számukra kedvező döntésben, Günter Jung elnök így nyilatkozott: "A zord időjárás miatt nem készülhettek el a térképek és a fotók a verseny egyik szakaszáról, egy hét múlva meglesznek. További két területen szintén szemléztek, semmi komoly hiányosságot nem tapasztaltak."
A párizsi ülésen döntés született az Ausztrál rali (szeptember 4-7.) ügyében - lesz verseny, méghozzá az ország nyugati részén, megegyeztek a felek.
A soros Új-zélandi ralira (április 11-13.), az idei vb-sorozat negyedik viadalára több mint nyolcvan egység nevezett, a gyáriak közül a címvédő Peugeot a finn Grönholmot és Rovanperät, illetve az angol Burnst indítja, az éllovas Citroën a skót Colin McRae-t, a spanyol Sainzot és a francia Loeböt.
A Ford az észt Märtint, a belga Duvalt és a finn Hirvonent, a Subaru a finn Mäkinent és a norvég Solberget, a Skoda a finn Gardemeistert és a francia Auriolt, a Hyundai a német Schwarzot, a belga Loixot és a finn Välimäkit veti be.
Privát WRC-vel, M-Sportos Forddal a lengyel Kuchar és a német Warmbold vesz részt, Mitsubishikkel a skót Alister McRae-t és a finn Sohlberget, Peugeot-val a német Stohlt láthatjuk.