"Büszkék vagyunk arra, hogy társaságunk ismét segítséget nyújthat a magyar párosok részvételéhez" - mondta a budakeszi sajtótájékoztatón Szórád József, a Magyar Olaj- és Gáziapari Rt. lakossági szolgáltatások divíziójának igazgatója.
A január 1-jén kezdődő 18 napos, 11 090,5 km-es viadalon a Szalay Balázs, Bunkóczi László (Szalay Dakar Team, Opel Frontera) a Palik László, Darázsi Gábor (Palik Racing Team, Bowler Wildcat) és a Kis Sándor, Czeglédi Péter (Technosport Hungary, Nissan) kettősöket támogatja a cég. A legutóbbi Dakar-ralin két magyar duó ért célba: Kis és Czeglédi a 48., míg Palik és Darázsi az 52. helyen zárt.
A MOL-osok mellett autóval még Benyó Miklós és Maurer Péter (Hyundai Terracan) magyarkodik, a Liszi László, Rack Georg (Mitsubishi Pajero) kettős egyike is ugye hazánkfia. Szilvási Péter (KTM) motorozik, kamionoznak is jó páran.
Szalayék egy évvel ezelőtt nem tudták befejezni, 2000-ben, először igen, idén (azaz jövőre) feltétlen jó eredményre számítanak. Komolyabb háttérrel, logisztikával, rutinnal. Kérdezze Szalay Balázst december 17-én, szerdán 13 órától a Vendégszobában!
Újságírói érdeklődésre válaszolva még amúgy kiderült, Dakar-hőseink idegenben erősen összetartanak, rivalizálni csak a honi terepbajnokságban szokás. Hogy a MOL miként, mennyivel támogatja őket? - az induláshoz, részvételhez szükségeseken túl eredményfüggő. A sivatagi showmanek az új szakaszok, egyáltalán országok miatt pontosan nem tudhatják, mire is számítsanak, mitől féljenek, először is túl kell jutni Európán, át Afrikába.