Az első hivatalos fotók alapján csupán a Speed Triple váza maradt a régi, ám az összkép mégis szinte változatlan. Ebben nyilván nagy szerepe van az egykarú lengővillának és a két dülledt fényszórónak, amelyek már kilométerekről jelzik, hogy itt bizony egy Triple közeleg. A motor háromhengeres konstrukciója nem változott, ám a lökettérfogat 1050 köbcentire nőtt, szemben a korábbi 955-tel.
A kor technikai színvonalának megfelelően új, fordított teleszkópvillát, modernebb műszerfalat és radiálisan szerelt fékeket kapott a Triple, ám a leglátványosabb módosítás kétség kívül a farokidom alá húzott kipufogó. A két mozsárágyú méretű dob nyilván katalizátorok garmadáját rejti, azonban még így is elképesztő szépen tolmácsolhatja a háromhengeres blokk munkáját. Szerencsére erre a muzsikára már nem kell sokáig várni, ugyanis a Speed Triple-ről pár nap múlva lerántják a lepedőt az Intermotón, ahol mi is ott leszünk és beszámolunk a részletekről.