Az 1976-ban bemutatott eredeti Golf GTI 235 km/h végsebességre képes utódja sportos belső- és külső kiképzést, dinamikus motorteljesítményt, valamint kompromisszumok nélküli vezetési élményt nyújt.
Az autóba szerelt kétliteres T-FSI motor teljesítménye 200 lóerő, 280 Nm-es nyomatékát az 1800 és 5000 1/min fordulat közötti tartományban adja le. A közvetlen befecskendezésű motor ideálisan használja ki a töltőlevegő-hűtéses turbótöltő előnyeit. A négyhengeres motorhoz szériatartozék a hatfokozatú váltó. A nyolcliteres vegyes fogyasztású motor 7,2 másodperc alatt gyorsítja a Volkswagen Golf GTI-t 100 km/óra sebességre.
Az opcióként rendelhető dupla tengelykapcsolós (DSG) váltónál ez az érték még kedvezőbb: mindössze 6,9 másodperc. A sportos külső megjelenésről a vörös keretbe foglalt fekete hűtőrács, spoilerek, krómozott dupla kipufogócső, 17 collos könnyűfém keréktárcsák, 225/45 R17 abroncsok, speciális kiképzésű lökhárító és sötétített fényszóróház gondoskodik.
A belső kiképzésnél kiemelendő a stabil oldaltartást biztosító, gerinctámasszal ellátott sportülés, a háromküllős, bőrborítású kormánykerék, az alumínium dekorelemek és a sötét tetőkárpit. Az alapfelszereltség igen bőséges, hiszen multifunkciós kijelző, Alu-Dekor/bőr váltógomb, bőr kézifékkar-borítás, "RCD 300 Plus" rádió tíz hangszóróval, első elektromos ablakemelők (5 ajtós modelleknél elöl/hátul), fűthető, elektromosan állítható külső tükrök, ködfényszórók, rádió-távirányítású központi zár, automatikus abroncsnyomás-mérő is helyet kap az autóban, hogy csak a legfontosabbakat említsük.
A tartalomból: |
Az új Volkswagen Golf GTI előreláthatólag 2004 végén érkezik meg hazánkba, de már most is vesznek föl rendelést az autóra. A Volkswagen Golf GTI-ben - a 30 éves Golf-jubileum alkalmából - az automatikus hőfokszabályzású mechanikus klímaberendezés is az alapfelszereltség része. A modell induló ára 6 827 000 Ft, míg a DSG váltóval szerelt változat 7 250 000 Ft-tól elérhető.