Az új Breával a gyár az európai guzzisták köreiben, és a tengerentúli piacon sikert aratott V7 modellnek állít emléket. A valamikori klasszikus, fáradhatatlannak tartott túramotort remélhetőleg méltó utódként követi majd a V1100, mellyel a gyár nem titkoltan a BMW babérjaira tör.
A motor tervezésénél a legnagyobb figyelmet a kényelemnek, a könnyű vezethetőségnek, és a modern műszaki tartalomnak szentelték, hogy egy mindennapi használatra tökéletesen megfelelő motor szülessen.
A hengerenként kétszelepes, keresztben beépített, az új koncepció szerint könnyebbre és kompaktabbra tervezett V2-es blokk 7500-as percenkénti fordulaton 86 lóerőt teljesít. A blokk áttervezésének célja többek között a jobb kenés biztosítása és a vibrációk csökkentése volt, a kardánhajtás mellett pedig egykarú lengővillát alkalmaztak, mely igen jelentős újításnak számít.
A piros, szürke és fekete színben választható Breva V1100-hoz egy sor kiegészítőt kínál a gyár. A kétféle méretű topcase mellett színre fújt oldaldobozok, vagy textil táskákat, tanktáskát és hátsó nyeregtáskát kínálnak.
A kényelemre vágyók vehetnek szélcsatornában fejlesztett szélvédőt, 3 centiméterrel alacsonyabb nyerget és markolatfűtést. A motorhoz gyári lopásgátló rendszer, vagy műholdas nyomkövető is rendelhető. Természetesen gyártanak a motor méreteihez passzoló ponyvát is.
A nagy Breva májusban érkezik, ára pedig 2.690.000 forint lesz.