A kétezer megkérdezett 40 százaléka véli úgy, hogy autójának személyisége van, 19 százalék pedig egyenesen aggódik azért, hogy kocsija vajon jól érzi-e magát.
A nemek közül a nők hajlamosabbak arra, hogy szoros kapcsolatba kerüljenek autójukkal, náluk csaknem 50 százalékos a kocsibecézgetők hányada, míg a férfiak körében 37 százalékos az arány.
A nők 20 százaléka jóval gyengédebb autója, mint a párja iránt: az előbbinek ad becenevet, az utóbbinak nem.
Walesben aggódnak a leginkább az autók közérzetéért - 36 százaléknyian -, míg a felföldi skótok körében csak 15 százalékos a hányad. A beszélgetősök arányának tekintetében is a walesiek állnak az élen 56 százalékkal, míg a szófukar skótoknál csak 26 százalék áll szóba autójával.