A PSA-csoport 1995 őszén dobta piacra Expert nevű haszongépjármű-családját, amellyel szépen arattak is a franciák, ám a profitéhes részvényesek kedvéért lehúztak még egy bőrt a modellről. A komfortosított, és ülésekkel szépen telerakott Expert Tepee néven folytatja pályafutását és akárcsak igavonó rokona, ez is kétféle tengelyhosszal rendelhető. A kevésbé szapora családapák a 4805 mm-es tengelytávú alapváltozatot vehetik meg, míg az élet császárainak a gigantikus, 5135 mm-es tengelytávú hosszabb változat jár.
Ami külcsínyt illeti: az új Expert közös fejlesztés a Fiattal és a Citroënnel, így a márkajelzéseket leszámítva gyakorlatilag ugyanez az autó fut Fiat Scudo és Citroën Jumpy néven. A dobozforma farrész ugye adott volt, így formatervezők csak az autó elejénél élhették ki magukat. A meredek motorháztető és szélvédő szépen ellensúlyozza a ruhásszekrény formájú hátsó traktust, már-már lendületes karaktert adva az autónak. Szemből a Expert kifejezetten jól néz ki; a morcosan álló lámpák, a vaskos lökhárító és a két légbeömlő miatt az Expert úgy fest, mint egy felnagyított imádkozó sáska. Alapesetben egy jobboldali tolóajtó jár, de akinek ez kevés lenne a másik oldalra is rendelhet egy gurulós nyílászárót.
Jelen esetben azonban a belbecs a lényeg, hiszen a haszongépjármű felmenőkkel büszkélkedhető Tepee is arra született, hogy minél több terhet cipeljen. Ez a teher a Tepee esetében utasokat jelent, melyek száma kettőtől kilencig terjedhet a tengelytávtól és a megrendelt kiviteltől függően. Az éppen használaton kívül lévő üléseket egyébként tetszés szerint lehet összecsukni, vagy éppen kivenni, így akár áruszállításra is befogható a Tepee. Ami a rövid menetpróba során kiderült, az az, hogy hiába a "teherautós múlt" a sofőrtől ez nem kíván kompromisszumot, ha már bekászálódtunk a volán mögé, úgy érezhetjük magunkat, mint egy nagyra nőtt kombiban.
A kormány szerencsére nem áll meredek szögben, az üléspozíció is kényelmes és könnyen beállítható, ráadásul az ülés tili-tolinál nem kell attól tartani, hogy mögöttünk nem férnek el. Ami jelzi, hogy nem egy átlagautóban ülünk az az, hogy átlátunk a forgalom felett, illetve ha belenézünk a tükörbe a leghátsó üléssorban lévők úgy festenek, mintha már egy másik autóban csücsülnének. A tükör kapcsán meg kell még említeni egy aranyos apróságot, ugyanis a hagyományos visszapillantó alatt helyett kapott egy kis "utasfigyelő" tükör is, így az aggódó apukák az utazás minden pillanatában szemmel tarthatják a hátul tombol csemetéket. Az utastér egybéként jól szigetelt, a motor és szélzaj nem zavaró, ami sokkal komfortosabbá teheti a hosszú távú kirándulásokat.