A Renault-Samsung QMX csupán apró külső jegyeiben tér el a tavaly Párizsban leleplezett Renault Koleostól, de a legfontosabb különbség, hogy a QMX már szériaautónak tekinthető. A Honda CR-V és a Toyota RAV4 vetélytársának tekinthető SUV 4,52 méter hosszú, szélessége 1,89, magassága 1,7 méter. Kétliteres, 177 lóerős dízelmotorja megegyezik a nemrég bemutatott dízel Renault Mégane RS erőforrásával. A csúcstechnikájú motor alapesetben csak az első kerekeket hajtja, de ha kevés a tapadás, a hátsók azonnal bekapcsolódnak a hajtásba, amiről a vezető is tájékozódhat a műszerfalon lévő kijelző segítségével. Hatfokozatú, kézi sebességváltót kapcsolnak a motorhoz, automatikus váltó csak később várható. A QMX-hez szériában jár majd a menetstabilizáló elektronika, amibe még emelkedőn történő elindulást segítő funkciót és lejtmenetvezérlőt is beleépítettek. A divatos formákkal rendelkező szabadidő-autóval hamarosan az európai utakon is találkozhatunk, hiszen már nem kell sokat várni az öreg kontinensnek szánt Renault változat bevezetésére sem, ami egyébként a QMX-szel azonos gyártósoron fog készülni Dél-Koreában.