Az egyterűség funkció, a forma pedig tesztautónk esetében tökéletesen követi a funkciót. Azaz a jó egyterű olyan, mint a lufi: nagy, felfújt pocakjában kényelmesen el kell férnie - jelen esetben - hét utasnak. A Grand Voyager formája szépen lerajzolja a funkció által szabott külsőt, de sok szabadságot nem adott a formatervezőknek. Karakteres hűtőrácsával, bumfordi orrával be is zárult a dizájnjátszadozás. A fémlemezeket szellős üvegbuborék köríti, mely tesztautónknál a B oszloptól hátrafelé lesötétített, így védve utasaink és nem utolsósorban az autóban hagyott értékeink biztonságát. A beszállást két tolóajtó segíti, amelyek szűk parkolókban nagyon jól jöhetnek a két méter széles karosszéria miatt. Igazi tengerentúli feelinget hoznak a krómozott könnyűfém keréktárcsák, igaz, ezért 120 ezer forintos felárat számolnak fel.