A hathengeres, benzines turbómotor érkezésével a T6-jelölés visszatért a S80 csomagtartójára, igaz, a korábbi generációval szemben most csak egy feltöltő lélegezteti az erőforrást. A T6 285 lóerős teljesítményének és a már 1500-as fordulatszámtól jelentkező 400 Nm-es csúcsnyomatékának köszönhetően a legnagyobb testű Volvo limuzin csupán 7,2 másodperc alatt eléri a 100 km/órás sebességet. Az új V70-ben bemutatott motorba egy, ún. "Twin scroll" turbófeltöltő került, mely a kipufogógázok hatékony elosztásával, a Volvo szerint olyan hatékony, mintha, két turbófeltöltő lenne a kocsiban. Ezt az erőforrást csak összkerékhajtással árulják a svédek.
Aki takarékosabb autózásra vágyik, annak a 185 lóerős, és ugyancsak 400 Nm-es nyomatékú D5 dízelt ajánlja a Volvo, amelyet mostantól akár összkerékhajtású változatban is meg lehet vásárolni. Akárcsak a T6-ban, itt is egy elektronikusan vezérelt tengelykapcsoló osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengelyek között.