A feltuningolt óriáskupéban ugyanaz a V12-es biturbó motor dolgozik, mint amivel a Brabus Rocket nevű Mercedes CLS megszerezte a világ leggyorsabb limuzinja címet. Az SV12 erőforrását a CL 600 5,5 literes motorjából fejlesztették ki, de a nagyobb furatnak és löketnek köszönhetően 6,3 literesre nőtt a hengerűrtartalma. Nem merültek ki a változások ennyiben, ugyanis még nagyobb turbófeltöltőket és töltőlevegő-hűtőt, hegyesebb vezérműtengelyeket, kisebb ellenállású sportkipufogót, kovácsolt szelepeket és módosított hengerfejeket is kapott az erőforrás, így teljesítménye a "csekély" 517 lóerőről 730 lóerőre nőtt. Még megdöbbentőbb, hogy a motor elvileg 1320 Nm-t tud 2100-as fordulatszám mellett, ezt azonban a Mercedes híresen masszív ötfokozatú automatikus váltója sem bírná ki hosszú távon, így végül 1100 Nm-re kellett korlátozni a maximális nyomatékot.
Ez persze nem akadályozza meg a fekete bálnát abban, hogy kategóriája leggyorsabb kupéjává váljon. Csupán négy másodperc szükséges a 100 km/óra eléréséhez, de további 7,9 másodperc elteltével már kétszázzal is száguldhatunk. A végsebességet elektronika korlátozza 340 km/órára, nyilván a gumik miatt. Felárért a Brabus szívesen beszereli a saját fejlesztésű önzáró differenciálművét, és a 380, illetve 355 mm átmérőjű tárcsákkal rendelkező nagyteljesítményű fékrendszerét is. A bottropi tuningcég kihangsúlyozta sajtóközleményében, hogy a légterelők formáját hosszas szélcsatorna vizsgálatok során alakították ki, így nem csak szépek lettek, hanem valóban csökkentik az egyes tengelyekre ható felhajtóerőt. Módosították a légrugózás beállításait is, így az SV12 Biturbo 25 mm-rel ül alacsonyabban a tuningmentes CL változatoknál.