A Közlekedési Múzeum mellett található Városligeti KRESZ Park fővárosunk legnagyobb oktató parkja volt a 70-es, 80-as években, gyerekek ezrei tanulták meg itt a közúti közlekedés alapvető szabályait még jóval a jogosítvány megszerzése előtt. Sajnos a rendszerváltást követően a park gondozása, őrzése megszűnt, és lassan használhatatlanná vált. Az elektromos jelzőberendezéseket, valamint a KRESZ-táblákat és jelzőlámpákat tartó oszlopokat tőből kivágták, az alumíniumból készült rudak valószínűleg valamelyik közeli MÉH-telepen végezték. Teljesen lekoptak az útburkolati jelek is, a padokat pedig vandálok tették tönkre. Az elmúlt évtizedben sem a terület tulajdonosa, a Fővárosi Önkormányzat, sem más intézmények, szervezetek nem tettek semmit a helyreállításért.
A Szeretem Magyarországot Klub ismert közéleti személyek összefogásával alakult 2006 elején, legfontosabb célkitűzése, hogy ráirányítsa a közfigyelmet fontos, társadalmat érintő problémákra, és megoldási lehetőségeket is keressen rájuk. Sáfár Zoltán, a klub tagja két hónapja állt elő a Városligeti KRESZ Park felújításának ötletével, felvetését követően hamarosan el is kezdődött a szervezőmunka. Az SZMK tagjai megkeresték az érintett szakembereket, vállalkozókat és cégeket, és példaértékű civil összefogás bontakozott ki a park megmentésére.
A Főút-Vonal Kft. legyártotta és kihelyezte az új KRESZ-táblákat, ezek a valódiaknál némileg kisebbek és tartó oszlopaik alumínium helyett horganyzott fémből vannak, amit nem éri meg ellopni, ugyanis a fémkereskedők nem veszik be. Újra festették a teljesen lekopott útburkolati jeleket is, így a park egyre jobban kezdett hasonlítani régi állapotához. Nagy segítség volt, hogy a Siemens is csatlakozott az összefogáshoz, és vadonatúj forgalmi, és gyalogos jelzőlámpákat szerelt fel, a MÁV pedig két, András-kereszttel ellátott vasúti jelzőlámpával szállt be a projektbe. Az ELMÜ már jelezte, hogy hamarosan árammal látja el a a lámpákat. Néhány helyen a fák gyökerei miatt feltöredezett az aszfalt, a hibákat a Strabag emberei javították ki, a Főkert pedig szemétgyűjtőket helyezett ki a parkba. A kikopott, füves területeket az Ültess csapata ültette be virágokkal, amikből egyébként a jelzőtáblák tetejére is jutott. A rongálások megelőzése érdekében az In-Kal Security négy darab éjjel-nappal működő térfigyelő kamerát helyezett el a parkban, és gondoskodik a folyamatos felügyeletről is.
A Szeretem Magyarországot Klub tagjai és az ötlet civil támogatói az átadás előtt, vasárnap társadalmi munkában megtisztították a különböző hulladékoktól a területet, virágot ültettek és a kezdeményezéshez csatlakozó Budapest Rekonstrukció elnevezésű civil kezdeményezés aktivistáival együtt helyreállították és lefestették az ez idáig használhatatlan padokat is.
A Városligeti KRESZ Park felújításának fő támogatója az Allianz Hungária Biztosító volt. A cég a további, felmerülő költségek átvállalásán túl magyarázó matricákat helyezett el a jelzőtáblákra, és a parkot bemutató térkép-táblákat helyezett ki. A biztosító a működéshez is tevékenyen hozzá kíván járulni, ezért a Szeretem Magyarországot Klubbal összefogva jelenleg tárgyalásokat folytatnak a park rendszeres üzemeltetéséről. A Közlekedési Múzeum már jelezte, hogy múzeumpedagógiai foglalkozásaiknál, az Országos Balesetvédelmi Bizottság és a Budapesti Rendőr-főkapitányság pedig közlekedésbiztonsági oktatások alkalmából használná a megújult parkot.
Egy kis videó arról, hogy milyen volt 30 éve a KRESZ-park( a Filmmúzeum TV hozzájárulásával):