Az eladásokat tekintve Európa második legnagyobb autóipari csoportja - a Volkswagen konszern után - eredményeinek romlása miatt tavaly indította "Cap2010" elnevezésű programját, amelynek keretében csökkentik a költségeket és felgyorsítják az új modellek piaci bevezetést. Korábbi közlések szerint összesen akár 10 ezer munkahely is megszűnhet, eddig 4800 fős leépítést jelentettek be a világszerte 122 ezres állományból, miközben tavaly létszámstopot rendeltek el, és bezárták az angliai Rytonban lévő üzemet.
A vállalat az előremenekülés taktikáját választotta, ezért nemhogy leállítanák az újdonságok fejléesztését, hanem 2010-ig a korábbi tervekhez képest további hat új modellt terveznek piacra dobni. Ez azt jelenti, hogy a különböző karosszériaváltozatokkal együtt összesen 41 új Peugeot- és Citroën-modellt mutatnak be a következő három évben. A nyugat-európai értékesítési problémák miatt tavaly meredeken csökkent a vállalat adózott eredménye: 176 millió euróra a 2005-ös 1,029 milliárdról. Az üzemi eredmény 1,119 milliárd euróra esett 1,94 milliárdról, az aránya a nettó bevételhez képest 2 százalékra 3,4 százalékról. A nettó bevétel hajszálnyival, 0,6 százalékkal emelkedett: 56,594 milliárd euróra 56,267 milliárdról.