A CTS következő generációja jövőre érkezik meg az öreg kontinensre, és az amerikaiak eltökéltségét jelzi, hogy a nagyobb siker reményében az autóból dízel változat is készül majd.
A legerősebb CTS modell, a CTS-V csak egy évvel az alapváltozat után jelenik meg. Olyan ellenfelekkel kell majd versenyeznie, mint a BMW M5, a Mercedes E63 AMG és az Audi RS6. A kocsi orrába vagy a Corvette-ből ismert, hétliteres V8-as vagy az 5,7 literes V8-as kompresszoros változata kerülhet. Bob Lutz, a General Motors vezérigazgatója egy amerikai autós lapnak elmondta, hogy az előző CTS-V-hez képest az újnak 25 százalékkal lesz nagyobb teljesítménye, ami pontosan 500 lóerőt jelent. Ez az erő már elégnek tűnik ahhoz, hogy 5 másodperc alatti 0-100 km/órás gyorsulást és 290 km/óra feletti végsebességet biztosítson a kocsinak, ami nagyjából megegyezik a nagynevű európai konkurensek adataival. A kémfotók alapján az alapváltozatnál erőteljesebb megjelenést szélesebb kerekekkel, nagyobb fékekkel, eggyel több kipufogóval, sportosabb lökhárítókkal és púpos motorháztetővel valósította meg a Cadillac.