Az új X6-os formája valószínűleg legalább akkora vihart kavar majd a BMW-rajongók körében, mint amekkorát Chris Bangle első műve, a bálna 7-es okozott 2001-es debütálásakor. Jól megfigyelhető a fotókon az erőteljesen lejtő tetőív, ami várhatóan elvesz majd valamennyit a hátsó fejtérből és a csomagtartó befogadóképességéből is. Az X5-ös műszaki alapjaira épülő X6 hosszabb, de alacsonyabb lesz testvérmodelljénél, futóművét pedig várhatóan még agilisabbra hangolják a bajor mérnökök.
Motorkínálata nagyrészt megegyezik majd az X5-ösével, tehát rendelhető lesz a háromliteres, 286 lóerős, kettős feltöltésű dízelmotor, de a 4,8 literes, 367 lóerős, V8-as benzines is. A paletta csúcsán állítólag egy új fejlesztésű, turbófeltöltős V8-as kap helyet, 420 lóerő körüli teljesítménnyel. Ezzel a motorral várhatóan hat másodpercnél is hamarabb gyorsul majd fel 100 km/órára a német SUV.
Az X6-ost az X5-höz és a Z4-hez hasonlóan az Egyesült Államokban gyártják majd, a spartanburgi üzem várhatóan évi 40 ezret készít majd az emelt kupéból. Az értékesítés valamikor 2008-ban kezdődik meg, a világpremier a frankfurti vagy a Detroiti Autószalonon valószínű.