A kis túraautóknál ismét visszatért a pályára Ollé Sasa, hiszen ő a hegyi kupában indul, sőt vezet. A kis sárga Ignis S1600 ezúttal sem talált legyőzőre, ami nem is meglepetés, hiszen kiugró technikai színvonalat képvisel. A bajnokság résztvevői közül ezúttal az idén elsőéves Blaskovits Tamás lett legjobb, Ollé mögött a második lett, míg a harmadik helyre Mink Zoltán ért be. A bajnokság egyik éllovasa, Zentai Sándor csak negyedik, Dinka Róbert az ötödik, míg Walterné Dancsó Adrienn a hatodik lett.
Kis túraautók IX. futam hivatalos végeredmény:
1. Ollé Sándor (HM MSE) Suzuki Ignis F-1,6 5:14,881 perc
2. Blaskovits Tamás (Orion MSE) Honda Civic F-1,6 5:28,388 perc
3. Mink Zoltán (Burg Bau Motorsport) Honda Civic F-1,6 5:30,193 perc
4. Zentai Sándor (Veloce AMSE) Suzuki Swift F-1,4 5:32,121 perc
5. Dinka Róbert (NP Racing Team SE) Hinda Civic F-1,6 5:40,613 perc
6. Walterné Dancsó Adrienn (Főnix MSE) Opel Astra 5:44,366 perc
Ollé Sasa: Ebben a kategóriában ezzel az autóval nagy a technikai fölényem. Ennek ellenére nekünk is vannak gondjaink, most az üzemanyagellátó-rendszert kellett átalakítani, mert levegő került bele. Pécs előtt mindenképpen jó aszfalton menni. Egy-két másodperc biztos van még bennem, ha megszorongatnának, előjönne.
Zentai Sándor: Váltottam egy üreset, utána pedig lányos zavaromban kettes helyett nyomtam egy egyest, az egyik kanyar előtt pedig hármas helyett kettest - mára csak ennyi. Nem tudtam koncentrálni rendesen. A kategóriagyőzelem azért megvan, de összetettben a dobogóra sajnos már nem fértem fel.
A nagy túraautóknál Bódis Kálmán ezőttal sem hagyott sok lehetőséget a konkurenciának, ismét sikerült jobban kihasználnia a Porschéjében rejlő lehetőségeket. A nap elején még úgy nézett ki, hogy a két Főnix Motorsportos BMW-nek, Borbály Zsoltnak és a Walter Csabának sikerül vele tartania a lépést, de a nap végére Bódis 2:22-es köre már a BMW-k számára elérhetetlen volt. Bódis mögött jobb első felfutásának köszönhetően Borbály lett a második, Walter pedig a harmadik. Herter Gusztáv a biztos negyedik helyet szerezte meg, az előtte "szólókat" veszélyesen megközelíteni nem tudta, a mögötte végző Kavecz Istvánnal szemben pedig kényelmes előnye volt. Kavecz Herter helyett inkább Butyka Györggyel viaskodott a helyezésekért.
A Mazda RX8-asok mérkőzését ma Bodor Szilveszter nyerte Kincses Istvánnal szemben.
Nagy túraautók IX. futam hivatalos végeredmény:
1. Bódis Kálmán (BOVI Motorsport) Porsche 996 4:47,336 perc
2. Borbély Zsolt (Főnix MSE) BMW 320i E36 4:52,114 perc
3. Walter Csaba (Főnix MSE) BMW E36 4:53,377 perc
4. Herter Gusztáv (S.O.S. Motorsport Kft.) Mitsubishi Lancer 5:02,887perc
5. Kavecz István (BMW Team Hungary) BMW M3 5:05,935 perc
6. Butyka György (BMW Team Hungary) BMW 320i 5:07,570 perc
Bódis Kálmán: Nagyon nyomom a gázt és sokat tréningeztünk az elmúlt hónapokban itt az Euroringen. Magamtól mindenképpen vártam ezt a mai győzelmet. Ez a pálya tesztpályának tökéletes, mindenütt tudunk viszonyítási alapot mérni.
Borbély Zsolt: Az autóval csatáztam valójában, mert lassabb voltam, mint ahogy éreztem a második futamban. Legfontosabb, hogy holnap száraz legyen a pálya, és szeretném a második-harmadik helyet ismét megszerezni.
Walter Csaba: Sajnos az első futamban sokkal lassabb voltam Borbély Zsoltnál, így hiába húztam bele a másodikban, nem tudtam megelőzni. Kálmánnal nem tudtunk volna egyelőre versenyre kelni, mögöttünk is nagy volt a rés.
A formaautóknál összesen négyen indultak, így nagy versenyről nehéz lenn beszélni. Az időmérők alatt Eszenyi László egy látványos bukással vetette magát észre, míg a versenyen az jelentette a témát, hogy az első menetben mindenki megelőzte a bajnokságot vezető Chanoch Nissanyt. Másodjára némileg változott a helyzet, Nissany mentette a menthetőt, bejött a második helyre.
Formaautók IX. futam hivatalos végeredmény:
1. Tukora István (Patkó AMSE) Formula Renault 2000 4:48,053 perc
2. Chanoch Nissany (Szász Motorsport Kft) Nissan AER 4:48,642 perc
3. Eszenyi László (Volán Autós SC) Formula Renault 4:49,658 perc
4. Rátkai Ferenc (BOVI Motorsport) Coloni 4:51,254 perc
Tukora István: Nagyon örülök az eredménynek, úgy éreztem, hogy jó formában vagyok. Itt van esélyünk, hegyen, Chanochot megverni, a pályán szinte nulla. Biztos nem volt jó formában, majd holnap meglátjuk.
Chanoch Nissany: Az első felfutás a beállítások miatt nem sikerült jól. Amikor teszteltünk 42 fok volt, ma pedig teljesen mások voltak a körülmények. A második felfutásban már gyors voltam, de nem elég gyors a győzelemhez. Nem vagyok csalódott, megtettem minden tőlem telhetőt, ez lett az eredmény. Az előnyöm még így is jókora a bajnokságban.
Eszenyi László: Nagyon nagyot vívtunk. Az első futamon 1,8 tized volt a különbség köztem és Tukora Pisti között, mindezt úgy, hogy az autót a nulláról kellett összerakni, mert az edzésen csúnyán felmentem a partvonalra és begyűrtem az első szárnyat.