Az új szabadidőautó egyébként szinte alig különbözik a tavasszal New York-ban bemutatott tanulmánytól, eltérés mindössze a kisebb felnik, a gömbölyűbb lökhárítók és visszafogottabb küszöbök jelentik. A lendületes formájú szabadidőautó egyébként egy sereg olyan technikai fejlesztés is kap, amely joggal várható el a Nissan prémiummárkájától: ilyen lesz többek között sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, vagy az "öngyógyuló" fényezés, amely az ígéretek szerint egy színtelen, speciális fedőlakot jelent. Ez a különleges lakkréteg hivatott eltüntetni a kisebb karcolásokat és sérüléseket.
Az autó az Infiniti, a Nissan és a Renault különböző modelljeiben már alkalmazott FL-R padlólemezt használja, motorja pedig a Nissan Skyline-ban is bizonyító VQ35HR jelzésű 3,5 literes V6-os blokk, mely az EX35-ben 290 lóerős teljesítményre lesz képes.