Az Opel miden szériaautóját többször is teszteli a Nürburgringen, 2005-ben például Manuel Reuter DTM-pilóta egy Astra OPC-vel 8 perc 35 másodperces idejével új kategória rekordot ért el a híres Nordschleifén. Többek közt ezért is készítette el az Opel az Astra OPC-ből a Nürburgring Editiont, mely fehér festése mellett nagyobb hátsó spoilerével, kockás zászlós díszítésével, karbon hatású visszapillantó-tükreivel és B-oszlopaival hívja fel magára az emberek figyelmét. A pehelykönnyű, fehér, 18 colos felnik miatt 2 mm-el szélesedett a nyomtáv, a keréktárcsákra extra tapadású sportgumikat tesznek a gyárban. Az Astra Nürburgring Edition utasterében bőrülésekkel, pályarajzot viselő fejtámlákkal, és a limitált szériát jelző plakettel találkozhatunk.
A nyomtáv bővülésével ki is merülnek a Nürburgring Edition menetdinamikát befolyásoló változtatásai. Érintetlen maradt a 240 lóerős kétliteres turbómotor, mellyel az autó 6,4 másodperc alatt képes a 100 km/órás utazósebesség elérésére. A végsebesség sem változott, ugyanúgy 244 km/óra, mint a sima Astra OPC-k esetében. Bár az autó csak jövő tavasszal jelenik meg a kereskedésekben, nem lenne meglepetés, ha szeptemberben Frankfurtban is összefutnánk a háromajtóssal.
Manuel Reuter rekordja az Astra OPC-vel a Nordschleifén