A Brokernet Silver Sting az év utolsó gyorsasági futamán sem talált legyőzőre, a magyar építésű autó Rácz Istvánnal a volánja mögött megszerezte a hétvége második győzelmét is. Rácz még ugyan a rajtnál beragadt, de két körrel később már átvette a vezetést, amit a végéig ki sem engedett a kezéből. Bódis Kálmán ezúttal is második lett, míg a dobogó harmadik fokára Pólya Ádám álhatott fel.
Sajnos a versenyt ezúttal sem tudta befejezni a szakág új gyöngyszeme, a Bongó-féle E90-es BMW. A verseny fő érdekességét Szabolcs Róbert szolgáltatta, akinek először a tizedik körben leállt az autója a célegyenes végi kanyar közepén. Emiatt bejött a Safety Car, Szabolcsot kihúzták, de az autója újra indult, így beállt újra a mezőnybe. Ezek után az utolsó ellőtti körbe a célegyenesben nekiment a betonfalnak.
Nagy túraautók XIII. futam ideiglenes eredmény:
1. Rácz István (Procar Motorsport) Silver Sting 29:36,525 perc
2. Bódis Kálmán (BOVI Motorsport) Porsche 996 0,350 másodperc hátrány
3. Pólya Ádám (Rich Sport Egyesület) BMW M3 E36 3,065 mp.h.
4. Walter Csaba (Főnix MSE) BMW E36 12,635 mp.h.
5. Borbély Zsolt (Főnix MSE) BMW 320i E36 21,041 mp.h.
6. Butyka György (BMW Team Hungary) BMW 320i 25,205 mp.h.
Rácz István: Nagyon jó volt a verseny. Mikor láttam, hogy Ádám utoléri Kálmánt, kicsit lelassítottam, megvártam, hogy húzzam magam után, hisz az ő autójával versenyeztem. A terv bejött, és egy kényelmes autózással megnyertem a futamot.
Bódis Kálmán: Keményen nyomtuk a gázpedált, és azt hiszem, az ide kilátogató nézők is jól szórakozhattak. Próbáltam ugyan letolni Pistit a pályáról, de esélyem sem volt rá.
Pólya Ádám: Nagyot csatáztunk, körről-körre sikerül felzárkóznom a két monstrum mögé. Küzdöttem, dolgoztam, de a szenzáció nem jött össze. Az igazán fontos, hogy a kategóriámban sikerült az első helyet megszereznem. Ma már én is több izgalmat hoztam, mint tegnap, látványosabban autóztam, nemcsak a technikára és az időre figyeltem. Talán jövőre jobb technikai és financiális háttérrel majd ebben a csoportban is sikerül előrelépnem.