Bár a tanulmányautó formája nagymértékben eltér a jelenlegi Kiáktól, de az Auditól igazolt főtervező, Peter Schreyer szerint a Kee számos vonásával találkozhatunk majd a közeljövő modelljein. A lámpák körül végigfutó feltűnő LED-sor, és a 20 colos kerekek valószínűleg nem tartoznak ezek közé, de a hűtőrács és a fényszórók formája könnyen elképzelhető lenne egy szériaautón is. Érdekes megoldás még a hátsó- és az oldalablakok összekötése, valamint a tetőbe nyúló csomagtérfedél is. Schreyer állítása szerint a Kee formaterve úgy lett kialakítva, hogy a legtöbb karosszériaelemét a kisautóktól kezdve egy terepjáróig mindenhol alkalmazni lehessen. A főtervező azt is elmondta a frankfurti bemutatón, hogy a kocsi nem egy egyszerű stílusgyakorlat, ami azt is jelentheti, hogy a koreaiak egy új, megfizethető sportkocsin dolgoznak.
A 2+2 üléses sportkocsi motorházteteje alatt egy kétliteres, 200 lóerős V6-os motor található, aminek ereje egy hatfokozatú, automatikus sebességváltón keresztül jut el a kerekekhez. A szekvenciálisan kapcsolható erőátvitelt a kormány mögötti fülekkel lehet vezérelni, az alumínium középkonzolon lévő kapcsolóval csak az állítható be, hogy előre vagy hátrafelé szeretnénk haladni. Ezen a tenyérbe simuló formájú kapcsolón kapott helyet a motorindító gomb is. A hűtőrács érdeles formája köszön vissza a légbeömlőkön, alatta a fedélzeti menürendszer képernyője található.