A 20,6 kilométer hosszú, "Zöld Pokolnak" nevezett pályán a Zonda hivatalos ideje csupán 7 perc 27 másodperc 82 tizedmásodperc, mellyel hivatalosan is két tizeddel előzi meg a Porsche Carrera GT-t. A sikeres rekorddöntéshez kellett a kizárólag szénszálas elemekből álló padlólemez és karosszéria, aminek köszönhetően a Zonda F Clubsport csak 1230 kilogrammot nyom a mérlegen. Ezt a tömeget könnyedén repíti a tizenkét hengeres, 7,3 literes, 641 lóerős AMG Mercedes-motor. A 73 kanyarral rendelkező Nodscheifén az is segített, hogy a kocsi 1,5 g-s oldalgyorsulásra képes, álló helyzetből 3,6 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, valamint 200 km/órás sebességről 4,4 másodperc alatt képes megállni.
A 346 km/órás csúcssebességgel bíró autó azonban nem sokáig lehet a ring ura. Nemsokára érkezik ugyanis az új Zonda R, amely 50 lóerővel erősebb és valószínűleg pár tized másodperccel gyorsabb lesz a jelenlegi F Clubsport verziónál.