Már az Aston Martin is felrúgja hagyományait
A Financial Times-hoz eljutott dokumentumok szerint az Aston Martin vezetői jelenleg is a brit szigeteken kívüli gyártás lehetséges financiális következményeit vitatják. Akár pár héten belül megszülethet a döntés, melyik országban és kikkel gyárt majd a jövőben sportautókat a cég. Az Aston Martin már több európai autóépítővel felvette a kapcsolatot egy esetleges együttműködésről. Egy a projekthez közel álló forrás szerint a lehetséges partnerek közt van a pénzügyi gondokkal küszködő olasz Pininfarina, a Volkswageneket gyakran tuningoló német Karmann, az egyre terjeszkedő osztrák Magna Steyr és a kisszériás gyártásra specializálódott finn Valmet, mely többek közt a Porsche Boxster modelljei elkészítéséért is felelős..
Még nem tudni pontosan melyik közelgő Aston Martin gyártása lépheti át a La Manche-csatornát, de könynen lehet, hogy az a 2009-ben megjelenő négyajtós kupé, a Rapide lesz. A külföldi gyártásra a cég növekvő sikerei miatt van szükség. A márka V8 Vantage, DB9 és DBS modelljét előállító gaydoni üzeme nem bírna el még egy típust, ráadásul ennek a három modellnek is nemsokára különböző speciális változatait jelentethetik meg az angolok.