A hibrid hajtásláncú egyterűt a Chrysler tervezői a "one-box design"-nak keresztelt tervezési filozófia szellemében készítették el, aminek lényege, a hagyományos hajtásláncok hiányában a felszabadult helyet hatékonyan ki lehet használni az utastér növelésére. Erre a 4,856 méter hosszú, 1,6 méter magas buszlimuzinban bőven van lehetőség. Az ecoVoyager egyébként elektromos-hidrogéncellás meghajtással rendelkezik, a rendszer összteljesítménye 200 kW. Nagyjából 8 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet, ami sokkal jobb, mint bármelyik mai Voyager eredménye. Ha a lítium-ion akkumulátorok lemerülnek, a hidrogénnel működő üzemanyagcella elkezdi tölteni őket, így a Chevrolet ígérete szerint a kocsi hatótávolsága eléri a 480 km-t, miközben a kipufogóból csak vízpára távozik.
Az autóról egyelőre csupán két vázlatot közölt a gyártó, amelyből igen nehéz lenne az ecoVoyager végleges változatára következtetni. Belsejéről a Chrysler annyit árult el, hogy olyan lesz, mint egy luxusrepülőé. Hogy ez pontosan mit jelent, az majd januárban, a Detroiti Autószalonon derül ki.