A BMW 335i, a Nissan 350Z és az Infiniti G37 ellenfelének szánt sportkocsi a négyajtós, szintén hátsókerék-hajtású Genesis luxusautó megkurtított padlólemezére épül majd. A 4,66 méter hosszú kupé formája kifejezetten vonzóra sikeredett, bár sok egyedi vonást nehéz lenne felfedezni rajta a Z alakú ajtódomborítás és a késeket mintázó oldalsó üvegfelületen kívül. Hiányozni fog a szériaváltozatról a bordázott, karbon motorháztető és a szintén szénszálas műanyagból készült tető és hátsó diffúzor is.
A megvásárolható autónak a kerekei is kisebbek lesznek a tanulmányon látható 20 colos úthengereknél, de remélhetőleg a 340, illetve 330 mm átmérőjű Brembo fékekről nem kell majd lemondania a jövőbeni tulajdonosoknak. Észak-Amerikában kizárólag az alumíniumblokkos, 3,8 literes, változó szelepvezérlésű, 300 lóerőnél is erősebb V6-ossal lesz kapható, de az európai piacon valószínűleg választható lesz egy 215 lóerős, kétliteres, négyhengeres turbómotorral is. A motorok erejét hatfokozatú kézi váltó közvetíti a hátsó kerekek felé, a jobb tapadást önzáró differenciálmű segíti. A gyári adatok szerint hat másodpercnél hamarabb lesz képes felgyorsulni 0-97 km/órára, a végsebesség egyelőre titkos. John Krafcik, a Hyundai fejlesztési igazgatója szerint ez lesz a legolcsóbb 300 lóerő körüli aszfaltszaggató a piacon.