A Hyundai mérnökei jelentősen átdolgozták a tavasszal, New Yorkban kiállított tanulmányautót, s bár a sziluett megmaradt, a lámpák, a lökhárítók, és a hűtőrács megváltozott. A szériaérett modell elölről így kísértetiesen hasonlít a Lexus LS460-ra és a Honda Legendre, mind fényszórói, mind hűtőmaszkja a japán luxusautókat idézi. Rögtön nyilvánvaló az is, hogy a dél-koreaiak tervezői nagy becsben tartják a BMW 5-ös sorozatot, hiszen sok inspirációt merítettek belőle a Genesis hátuljához, és oldalának tervezésekor, de mi azt is minden további nélkül elhisszük, ha valakinek a 7-es BMW ugrik be róla.
A BMW-Lexus kúrán átesett hátsókerék-meghajtású modell körülbelül 380 lóerős, V8-as motorja valószínűleg elég kárpótlás lehet azoknak, akiknek a tanulmányváltozat jobban tetszett. Ráadásul, riválisaival ellentétben a kocsi várhatóan viszonylag alacsony áron kerül majd piacra. Az Egyesült Államokban körülbelül 30 ezer dollárért, azaz nagyjából 20 500 euróért megvehető kocsi Európában valószínűleg kétszer annyiba fog kerülni.