A Cadillac az 507 lóerős BMW M5 és az 579 lóerős Audi RS6 közé lőtte be a CTS-V teljesítményét, nyomaték dolgában azonban kategória első lesz az amerikai a 745 Nm-es értékével. Az óriási erőt hatfokozatú kézi, vagy hatfokozatú automatikus váltó továbbíthatja a hátsó kerekek felé, az automatát kézi üzemmódban a kormány mögötti váltófülekkel is lehet kapcsolni. A kipörgésgátló az előző CTS-V versenyváltozatából érkezik, így biztos nem zavarja majd a sportos autózást, az elöl hat, hátul négydugattyús fékrendszer pedig a Brembótól érkezik. Óriási, 19 colos felniken gördül az autó, az alacsony oldalfalú gumikat a Michelin szállítja. A lengéscsillapítás karakterisztikáját a Magnetic Ride Control folyamatosan, az útviszonyok és a használat módjától függően változtatja.
Sportos külsőt kapott a CTS-V, mélyebb kötény, új mintájú hűtőmaszk, alacsonyabb hasmagasság, kiszélesített sárvédők, kétoldalt kivezetett kipufogók, és hatalmas légbeömlők különböztetik meg az alapváltozattól. Belül fa helyett fekete lakkréteg díszíti a műszerfalat, a kormányt alcantara borítja, a határozott oldaltartású sportülések a Recarótól érkeznek.