A mindössze 4,34 méter hosszú HX a Hummer belépő modellje lehetne, ha egyszer gyártásban vennék. Formaterve alapján könnyű beilleszteni a márka több modellje közé, ugyanis a jellegzetes hűtőmaszk, a két métert meghaladó szélesség, a gömbölyűséget még hírből sem ismerő lemezek, és a függőleges szélvédő is Hummer jellegzetességnek számít. A kétajtós, kupészerű terepjáró pillanatok alatt átalakítható kabrióvá, de nem csak a tetőelemek, hanem az ajtók és a sárvédők is könnyűszerrel leszerelhetőek.
A hatalmas, 35 colos kerekek, a hátsó differenciálzár, és a nagy hasmagasság miatt valószínűleg terepen sem jönne zavarba, de az alumíniumból készült, független felfüggesztések mégis inkább aszfaltúton lehetnek jók. A környezettudatosság jegyében nem egy benzinfaló V8-as, hanem egy etanollal hajtott 3,6 literes, 304 lóerős V6-os hajtja a négy kereket egy hatfokozatú automatikus váltón keresztül.