Ahogy a tavalyi ezüst kupé, az izzó pirosba öltöztetett roadster is szénszálas és alumínium karosszériaelemekből épül föl. Az ötliteres, 500 lóerőnél is erősebb V10-es motort az utaskabin elé, de a lehető leghátrább helyezték el, az elrendezést a Lexus első-középmotornak hívja, és a jó súlyelosztást szolgálja. A mindössze 1,22 méter magas és 4,46 méter hosszú LF-A jobb irányíthatóságát egy nagy sebességnél kiemelkedő hátsó szárny segíti. A végsebesség, a Lexus szerint meghaladja a 320 km/órát, a megállásról elöl 360, hátul 346 mm átmérőjű, hűtött féktárcsák gondoskodnak, amelyek a 20 colos felnik mögött bújnak meg.
Az aerodinamikus kialakítású autó nyíl alakú hátsó lámpái forró levegő kiengedésére szolgáló rácsokat ölelnek körül, ugyanis a két hűtőt a hátsó kerék mögé tették. Ez egyrészt lehetővé tette, hogy az orr-rész a lehető legalacsonyabb legyen, másrészt a súlyelosztásnak is jót tett. A kocsi egyelőre tanulmány, de mivel már régóta folyik a nürburgringi tesztelése, ne lepődjünk meg, ha nemsokára a szériaváltozatot mutatja be a Lexus.