Arról már korábban írtunk, hogy az új Delta a Fiat Bravo közeli rokona lesz, a padlólemezt és a motorokat is tőle kapja. Ennek ellenére a Lancia 4,5 méteres hossza 16 centivel múlja felül a Fiatét, de szélessége és magassága is nagyobb valamivel. Megjelenése szinte hajszálra megegyezik a két éve, Párizsban leleplezett tanulmányéval, csupán a LED-es lámpákat, az első kötényt és a keréktárcsákat változtatták meg az autón.
A Bravo-rokonság az utastérben is látható, a műszerfal formája például nagyon hasonló, de itt jóval igényesebb anyagokból válogattak a mérnökök. Választható lesz alcantara kárpitozás, alumíniumdíszítés, teljes panorámatető, Bose hangrendszer és a Blue&Me multimédiás rendszer is. A motorok teljesítménye 120 és 200 lóerő között lesz, és mindegyik teljesíteni fogja az Euro 5-ös normákat. A hatfokozatú kézi és automatikus váltók mellett valószínűleg a DDC nevű dupla kuplungos váltómű is rendelhető lesz. Bővebb információkkal a márciusi hivatalos bemutató után jelentkezünk.