A Delta HPE tanulmányautót már a 2006-os párizsi autószalonon bemutatta a Lancia, az idén érkező szériaváltozat külseje várhatóan alig tér majd el a prototípustól. Műszaki tartalmát a Fiat Bravótól örökli, de tengelytávja hosszabb, utastere pedig igényesebb kialakítású lesz. Elképzelhető, hogy később a Delta szabadidő-autó és kupé-kabrió verzióját is elkészítik, de erről csak az év végén születik majd döntés.
Jövőre érkezik az új Ypsilon, amelyet elődjétől eltérően már ötajtós karosszériával is meg lehet majd vásárolni. A Fiat Idea ikertestvére, a Lancia Musa is utódot kap, annak ellenére, hogy a Fiat saját modelljének nem tervezi elkészíteni a második generációját. A nagy Thesist 2010-ig még a kínálatban tartják, de utóda valószínűleg nem készül el a típus sikertelensége miatt. A legérdekesebb újdonság minden bizonnyal az Alfa Romeo 8C technikáját újrahasznosító sportkocsi lesz, ami a pletykák szerint az ötvenes évek legendás Lancia kupéjának, az Aureliának a nevét kapná meg.