4,8 méteresre nyúlt a kombi Laguna
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
A vadiúj Laguna után megérkezett Magyarországra a kombi is, amely - akárcsak a csapott fenekű változat - mind méreteiben, mind kidolgozásában alaposan lepipálja az elődjét. A kombi, vagy ahogyan a Renault berkein belül hívják, Grandtour a ferdehátúnál több mint 10 centivel, míg elődjénél 9 centivel lett hosszabb, így az autó 4,8 méteresre nyúlt. A csomagtér mérete 475 literről 508 literre bővült, ám a hátsó ülések előredöntésével ez akár 1,6 köbméteresre is bővíthető. Akik rendszeresen sok csomagot szállítanak, azoknak egyenesen kötelező lesz kipipálni az extralistáról a "Tárolóhely" nevű csomagot, amely praktikus rögzítőhálóval illetve csomagtér-tagoló rendszerrel tud többet az alapváltozatnál. Szintén praktikus extrának tűnik a külön nyitható hátsó szélvédő is, amelynek köszönhetően szűk parkolókban is viszonylag könnyen hozzáférhetünk a csomagokhoz.
Kifejezetten jól áll a Lagunának a hátsó puttony
(Még több fotó a galériában. Kattintson a képre!)
Ami a beltér többi részét illeti: szinte semmilyen különbséget nem lehet felfedezni, ugyanolyan ergonómikus és kényelmes minden, mint az alapváltozatban, a sofőr egyedül csak akkor szembesül azzal, mekkora batárban ül, ha belenéz a középső visszapillantóba és nem látja az autó végét. A Laguna Grandtour hatféle motorral és ötféle felszereltségi szinttel rendelhető, így szinte bárki az igényeihez tudja igazítani autóját, feltéve, ha erre azért tud áldozni néhány millió forintot. A legolcsóbb konfigurációt a 110 lovas 1,5 literes dízellel szerelt Authentique felszereltség jelenti, ennek ára kereken 6 millió forint, míg a legdrágább Laguna kombi ugyancsak dízel, de már 175 lóerős és kétliteres Initiale felszereltséggel és közel 9 milliós árcédulával. A kombi felára 200 ezer forint az alapváltozathoz képest, ami barátinak mondható 508 literért az autó hátuljában.