Sorozatgyártásba küldi 2+2 üléses sportkocsi koncepcióját a Peugeot. A Frankfurti Autószalonon 2007-ben bemutatott tanulmányhoz a 207 RC-ből kölcsönözték az 1,6 literes, BMW-PSA együttműködés keretében fejlesztett motort, amely a motorvezérlés módosítása után az eredeti 175 helyett 218 lóerőt teljesít.
A Peugeot korábban kiadott sajtóanyaga szerint a modell a teljesítmény és a gazdaságos üzemeltetés közötti kompromisszum lesz, erre utal például, hogy gyári adat szerint a fogyasztás 6,7 liter, miközben az autó végsebessége 235 km/óra, és 7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára.
Az RC Z kinézete leginkább az Audi TT-re emlékeztet, és valószínű, hogy a PSA konszern erre a szerepre szánja az autót. A sorozatgyártású verziót egyébként 2009-ben mutatják majd be szintén a Frankfurti Autószalonon, a forgalmazást pedig egy évvel későbbre, 2010-re időzítik. A Peugeot azt ígéri, a szériaautó ugyanolyan izgalmas kinézetű lesz, mint a tanulmány, a felhasznált anyagok, valamint az összeszerelés minősége pedig a prémium autókéval lesz egyenértékű.