A nyolcvanas-kilencvenes években sok sportos japán modell volt kapható négykerék-kormányzással, de később kikopott a technológia a magas ár, a bonyolultság és a súlytöbblet miatt. A Renault azonban újragondolta a problémakört, és minimális súlytöbblettel, elektromotorokkal oldotta meg a hátsó kerekek elfordítását. Az új Laguna sportváltozatán, a GT-n például 60 km/órás sebesség alatt az elsőkkel ellentétes irányba, legfeljebb 3,5 fokot fordulnak el a hátsó kerekek, míg 60 km/óra fölött az elsőkkel megegyező irányba mozdulnak el. Ezzel minden sebességnél hatásosan csökkenthető a sportos limuzin alulkormányzottsága, ráadásul a kocsi fordulóköre is olyan kicsi lett, mint egy Cliónak. A Renault egyik mérnöke az AutoTelegraaphnak nemrég elárulta, hogy a szeptemberben érkező Laguna Coupé is részesedik a fejlett technikából, de nem kizárt, hogy az új Mégane csúcsváltozatai is megkapják majd.