Újabb mérföldkőhöz érkezett a magyar autós gyorsasági bajnokságban a nagy túraautók küzdelme, ugyanis újra van verseny a győzelemért. Eddig azt szoktuk meg, hogy Bódis Kálmán Porschéjával sorra nyerte a versenyeket, néha Rácz Istvánt is bevéve a játékba. Idén azonban hattagúvá bővült a porschés mezőny, megnőtt a dobogóra pályázók száma.
Az eddigi futamok alapján elmondható, hogy ebből a hatosból is kimagaslik Rácz István és Walter Csaba, akik minden futamon némi izgalommal szolgálnak a nézők számára. Az első két futamon Rácz kétszer megverte Waltert, de a Hygiasept Kupán fordult a kocka, ugyanis Walter Csaba nyert a Pannónia-ringen. Nem volt ez olyan egyszerű: a két tehetség tizennégy körön keresztül űzte egymást, miközben a mezőny többi tagját sorra körözték le. Ebből adódott több meredek szituáció is, sőt a fiúk az egymástól centikre menő csatában többször össze is értek. A versenyt végül a versenyt első helyről kezdő, majd a vezető helyet az utolsó előtti körben rövid ideig elvesztő Walter nyerte, hiszen az utolsó körben vissza tudta venni az első helyet. A harmadik helyre Bódis Kálmán ért be, majd mögötte Szamosvári Béla és a kipörgése után az utolsó helyről feljövő Perényi Zoltán végzett. A hatodik Szabolcs Róbert lett.
A kis túraautók versenye érdekesre sikerült, ezen a hétvégén ide sorolták be a megfogyatkozó cliós mezőnyt. Ezért aztán a harmadik, negyedik helyen Clio állt, míg Gál Szabolcsnak a bokszutcából kellett rajtolnia. A versenyen végül rajt-cél győzelmet aratott a Hayabusa motoros Suzukit hajtó Zentai Sándor, akit Walterné Dancsó Adrienn valamint Mohácsi Ákos követett a célban. A cliósok között Vida János nyert, Vizin Tamás a második, Gál Szabolcs a harmadik.
A formaautók csatájában is a vártnál nagyobb izgalmakra lehetett számítani, hiszen a kategória jelenlegi éllovasai különböző műszaki gondok miatt a hátsó régióból várhatták a rajtot. Chanoch Nissany az első körben feljött a második helyre, de Pödör Balázzsal nem bírt egy ideig. Időközben megérkezett Eszenyi László, aki mindkettejüket megelőzte, majd próbálta leszakítani a szintén előző Nissanyt. Eszenyi előnye a végére elfogyott, majd hibázott, így Nissany magabiztosan gyűjthette be a győzelmet.