Bár a Coupé az ötajtós Laguna alapjaira épült, formája nagyon eltér attól, közös karosszériaelem egy sincs. 4,64 méteres hosszával, 1,83 méter szélességével és 2,69 méteres tengelytávjával a modell nagyjából akkora, mint egy 3-as BMW kupé. Egyelőre két V6-os motort jelentettek be, a háromliteres V6-os dCi dízelt, amely 235 lóerős és 450 Nm-es csúcsnyomaték leadására képes és a Nissantól származó 3,5 literes, 240 lóerős benzinest. Mindkét motorhoz az AJ0 kódjelű hatfokozatú automata váltót párosítják, amellyel az elsőkerék-meghajtású túrakupé 7 másodperc alatt gyorsul fel 0-100 km/órára, akár a dízel, akár a benzines változatot nézzük. Később a Laguna GT motorjai, a kétliteres, 180 lóerős dízel és a 205 lóerős turbós benzines is elérhető lesz a kupéhoz, akár kézi váltóval is.
A kupé megkapta a Laguna GT-ben már alkalmazott négykerék-kormányzást, amely kis sebességnél fordulékonyabbá, nagynál pedig stabilabbá és agilisabbá teszi a négykerekűt. Ennél többet majd csak az októberi Párizsi Autószalon után lehet majd megtudni a kocsiról, amely egyébként a Renault-márkakereskedésekben még az idén megjelenhet.