Latvala sebessége és kedvező rajtpozíciója erős első napot ígér
A fiatal finn pilóta a rövid szakaszon jelentősnek mondható, 1,5 másodperces különbséggel volt gyorsabb, mint a második Galli, és majdnem négy másodperccel, mint csapattársa, Hirvonen. A negyedik helyen Atkinson végzett, úgy tűnik, a Subaru versenyképes lesz ismét. Loeb "csak" az ötödik időt érte el.
1. | Latvala/Anttila | Ford | 3:55,7 |
2. | Galli/Bernacchini | Ford | 3:57,2 |
3. | Hirvonen/Lehtinen | Ford | 3:59,4 |
4. | Atkinson/Prevot | Subaru | 4:00,4 |
5. | Loeb/Elena | Citroën | 4:00,7 |
6. | H. Solberg/Menkerud | Ford | 4:01,4 |
7. | P. Solberg/Mills | Subaru | 4:01,7 |
8. | Mikkelsen | Ford | 4:02,3 |
9. | Sordo/Marti | Citroën | 4:03,9 |
10. | Wilson/Martin | Ford | 4:05,6 |
11. | Aava/Sikk | Citroën | 4:06,0 |
12. | Villagra/Perez Companc | Ford | 4:10,1 |
13. | Andersson/Andersson | Suzuki | 4:10,4 |
14. | Rautenbach/Senior | Citroën | 4:13,1 |
Galli mindig gyors, ha gond nélkül végigér, könnyen a dobogón találhatja magát
A bajnokság állása, valamint a bemelegítés alapján kialakulni látszó erőviszonyok izgalmas hétvégét ígérnek, már a verseny első, talán legnehezebb napja el is dönthet egy-két kérdést.