A Volkswagen a dél-amerikai és kínai eladások gyors bővülésével, a Peugeot-Citroën szintén a távolabbi piacok jobb megdolgozásával, továbbá költségcsökkentéssel és hatékonyságnövelő intézkedésekkel ellensúlyozta az energia és a nyersanyagok drágulását.
A felzárkózó piaci keresletre tekintettel mindkét vállalat megerősítette az idei évre szóló növekedési terveit, annak ellenére, hogy Nyugat-Európában mérséklődik a vásárlási kedv, a Peugeot szerint a nyugat-európai autópiac 4 százalékkal szűkülhet az idén. A Volkswagen adózott eredménye 35,3 százalékkal 2,6 milliárd euróra, üzemi eredménye 22 százalékkal 2,12 milliárd euróra, bevétele 4,5 százalékkal 29,5 milliárd euróra emelkedett a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest. Az év első felében a VW az egy évvel korábbinál 5,8 százalékkal több, 3,3 millió személykocsit értékesített. A Peugeot-Citroën adózott eredménye az első félévben a tavalyi első félévhez viszonyítva 49 százalékkal 733 millió euróra, üzemi eredménye 32 százalékkal 1,12 milliárd euróra, bevétele 1,6 százalékkal 31,3 milliárd euróra emelkedett.