Az Infiniti 19 éves története során már számos nagy piacon megjelent, köztük természetesen az Egyesült Államokban és Kínában, de lehet a luxusmárkával Mexikóban és Ukrajnában is találkozni, sőt Dél-Amerikában is kapható már. Európába elsőként a sportos G37 szedán és az FX crossover érkezik meg idén októberben. Ezt a két modellt egészíti ki majd a G37 kupé és a BMW X3 vetélytársának számító EX szabadidő-autó, ez utóbbi ára 51 500 eurótól, vagyis kb. 12 millió forinttól indul. A G37 szedán a maga 320 lóerejével és 360 Nm-es nyomatékával 42 500 euróért lesz kapható, az elegáns kupé karosszéria felára kétezer euró. A G37-esek motorja, amely egyébként egy 3,7 literes V6-os, változó szelepidőzítési és -emelési rendszerrel felszerelt VQ motorcsaládhoz tartozó darab, az FX 50S-en kívül az összes kocsihoz elérhető lesz. Ahhoz a modellhez viszont egy ötliteres, V8-as 390 lóerős erőmű dukál, amellyel a Mercedes-Benz ML 500, a Porsche Cayenne S vagy a BMW X5 4.8i babérjait szeretné megtépázni a Nissan prémiummárkája. A csúcsmodell ára is versenyképes a kategóriában, ugyanis 77 ezer eurót, vagyis kb. 18 millió forintot kérnek érte.
Ami az Infiniti előnyére válhat a biztos vásárlói bázissal rendelkező német prémiummárkákkal szemben, az az, hogy a japánok gazdagabb alapfelszereltséggel látják el autóikat. Hátrány lehet azonban, hogy az Infinitik kezdetben egyetlen dízelmotor nélkül érkeznek meg a kontinensre. 2010-től várhatóan a Renault háromliteres dízele kerülhet a modellekbe, de ekkor jelennek meg majd a hibrid modellek, és a megújult zászlóshajó, az M-sorozat is.